11.jpg

Υπερμαραθώνιος Πηλίου ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ

. . . . . . .

Άρθρα για το ορεινό τρέξιμο

Αναπνοή με πίεση: Είναι απαραίτητη στο μεγάλο υψόμετρο;

Της Ρενέ Γκάρντνερ

Στις πλαγιές μεγάλου υψόμετρου, πολλοί έμπειροι ορεινοί δρομείς ή ορειβάτες, σε κάθε κοπιαστικό βήμα σουφρώνουν τα χείλη και ξεφυσάνε με δύναμη1, μία ή περισσότερες φορές, χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται «αναπνοή με πίεση».

Περισσότερα...

Ορεινοί δρομείς: Ανεβείτε, κατεβείτε & απογειωθείτε!!!

Για να πετύχετε τους στόχους σας στους ορεινούς αγώνες, πρέπει να προπονείστε σε παρόμοιο έδαφος. Στο άρθρο που ακολουθεί, σας προτείνουμε να δοκιμάσετε 4 προπονητικά σχήματα που θα σας...απογειώσουν!

 

Περισσότερα...

Τρέξε στα ψηλά

Νιώθεις ότι σε περιορίζει η πόλη; Δοκίμασε το trail running στα βουνά και απελευθερώσου ολοκληρωτικά.

 

Περισσότερα...

Συμβουλές για βετεράνους: Ανεβάστε ταχύτητα όταν σώμα και νους σάς υπαγορεύουν να επιβραδύνετε

kutp0046SΤου Τζιμ Φρέιμ

Έχετε περάσει τα 40. Συγχαρητήρια! Τώρα είστε και επισήμως βετεράνος ορεινός δρομέας. Όμως, το σώμα και το μυαλό σας δεν συμμερίζονται αυτόν το θρίαμβο. Παλεύετε για να βρείτε κίνητρα για να προπονηθείτε, και κάθε ανώμαλος δρόμος ή αγώνας σάς υπενθυμίζει ταχύτερες επιδόσεις του παρελθόντος. Για τους αθλητές, η ηλικία των 40 ετών θεωρείται ορόσημο αλλά και επαχθές φορτίο.

 

Περισσότερα...

Bασικά ερωτήματα για το ορεινό τρέξιμο

centaurus09 pd 126sΤο ορεινό τρέξιμο έχει τα δικά του μικρά ή μεγάλα «μυστικά» και είναι απολύτως φυσιολογικό, είτε είστε αρχάριοι ή πιο προχωρημένοι δρομείς να έχετε ερωτήματα.

Eπιλέξαμε να σας παρουσιάσουμε μερικά από τα πιο συνηθισμένα με τις αντίστοιχες απαντήσεις.

 

 

 

Περισσότερα...

Πρώτες βοήθειες για τραυματισμούς σε ανώμαλο δρόμο

της Έμμα Γουΐλιαμς

Το φθινόπωρο στη βόρεια Τζόρτζια ήρθε πρόωρα. Ο δροσερός, κατά καιρούς ψυχρός αέρας, τα ζωηρά χρώματα που ξεπηδούν από κάθε γωνιά και το ρυθμικό τρίξιμο των φύλλων κάτω από τα πόδια, δημιουργούν ένα ειδυλλιακό σκηνικό για τρέξιμο μακρινής απόστασης σε πραγματικά μονοπάτια. Μια τέτοια μέρα, η Λίντα Σλεντζ και ο άντρας της αποφάσισαν να «αποδράσουν» από τον υπόλοιπο κόσμο.

 

Περισσότερα...

Ο νους είναι πολύτιμος για να τον σπαταλάτε αλόγιστα

Χρησιμοποιήστε το μυαλό για να βελτιώσετε τις αγωνιστικές σας επιδόσεις στο ορεινό τρέξιμο!

Του Κέβιν Λάντλαμ

Σε κάποιο σεμινάριο με θέμα «Εκπαίδευση του νου και κορυφαίες επιδόσεις στο ορεινό τρέξιμο», έθεσα την εξής βαρυσήμαντη ερώτηση στους μαθητές μου: «Κατά πόσο είναι εγκεφαλικό το άθλημά μας;»

Περισσότερα...

Προπονητικό πρόγραμμα 16 εβδομάδων για ορεινό Μαραθώνιο

 

kutp0053s30 Ιανουαρίου 2008
Μάρης Ιωάννης - Προπονητής Φ.Κ.

Το πρόγραμμα που ακολουθεί απευθύνεται στο δρομέα που κάνει 4 ώρες Μαραθώνιο. Υπάρχουν 2 ρεπό την εβδομάδα, τα οποία κάνετε όπως εσείς θέλετε, ΟΧΙ όμως συνεχόμενα.

 

 

Περισσότερα...

Γνωρίστε το Ορεινό Τρέξιμο

kutp0015Το ορεινό τρέξιμο είναι ένα άθλημα που τα τελευταία χρόνια αποκτά μεγάλη δημοτικότητα σε πολλές χώρες του κόσμου, καθώς συνδυάζει ιδανικά την άθληση και την ευεργετική επαφή με το ορεινό περιβάλλον. 

 

 

 

 

Περισσότερα...

Οτιδήποτε χρειάζεται να γνωρίζετε για το ορεινό τρέξιμο

Αν κατά τύχη ζείτε σε ορεινό τοπίο, με βουνοκορφές, λόφους και πλαγιές, τότε το ορεινό τρέξιμο θα είναι μια τέχνη που άθελά σας θα μάθετε. Στην πραγματικότητα, ο τρόπος που αντιλαμβάνεστε το τρέξιμο σε ανηφόρα και κατηφόρα είναι μάλλον διαφορετικός από την πλειονότητα των δρομέων.

 

Περισσότερα...

Τα Μυστικά του ορεινού τρεξίματος

Του Τζορτζ Μπάινχορν

Στο πρόσφατο βιβλίο του «Μπόουερμαν και οι άνθρωποι του Όρεγκον», ο Κένι Μουρ περιγράφει μια συνομιλία ανάμεσα στο θρυλικό προπονητή Μπιλ Μπόουερμαν και στον διπλό χρυσό Ολυμπιονίκη, κάτοχο παγκόσμιου ρεκόρ 800 μ. και 1 μιλίου, Σεμπάστιαν Κόε. Ο Μπόουερμαν έμεινε έκπληκτος όταν ο Κόε του αποκάλυψε ότι στην προετοιμασία του έτρεχε μόνο 65-80 χλμ. την εβδομάδα

Περισσότερα...